Περπατώ εις το δάσος

2010-09-27 23:50

Περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είν' εδώ.
Λύκε, λύκε, είσ' εδώ;
 
Ναιαιαι! Βάζω το παντελόνι μου.

 Περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είν' εδώ.
Λύκε, λύκε, είσ' εδώ;
 
Ναιαιαι! Βάζω το πουκάμισό μου/

 το καπέλο/ τις κάλτσες/ τα παπούτσια…

 

Περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είν' εδώ.
Λύκε, λύκε, είσ' εδώ;
Ναιαιαι! Παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!!!!


(Ένα παιδί με φωνή άγρια και χοντρή, είναι σε μια άκρη και παριστάνει το λύκο. Τα άλλα παιδιά σχηματίζουν μια ομάδα που προχωράει προς το μέρος του λύκου. Ακούγεται ο παραπάνω διάλογος. Όταν ο λύκος πει: Ναιαιαι Παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ!!!!,
τρέχει να πιάσει τα παιδιά. Όποιο πιάσει, γίνεται αυτό λύκος.
Συχνά ο λύκος απαντάει
«παίρνω το μπαστούνι μου και σας κυνηγώ» προτού συμπληρώσει τη φορεσιά του, ενώ τα παιδιά είναι ξένοιαστα, ακριβώς για να τα αιφνιδιάσει και να τα πιάσει εύκολα.)