Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι

2010-10-12 17:01

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ' αγοράσω ένα κοκοράκι.
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Να σε ξυπνάει κάθε πρωί.


Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ' αγοράσω μία κοτούλα
Η κοτούλα κοκοκο
το κοκοράκι Κι-κι-ρι-κι-κι-κι
θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.


Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω μια γατούλα
Η γατούλα νιάου-νιάου,
η κοτούλα κοκοκό
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.


Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω ένα σκυλάκι.
Το σκυλάκι γάου-γάου,
η γατούλα νιάου - νιάου
η κοτούλα κοκοκό
Το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
Θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.


Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Θα σ'αγοράσω ένα προβατάκι
Το προβατάκι μπε μπε μπε,
το σκυλάκι γάου-γάου,
η γατούλα νιάου - νιάου,
η κοτούλα κοκοκό,
το κοκοράκι κι-κι-ρι-κι-κι
θα σε ξυπνάει κάθε πρωί.